Laptop nou şi jocuri noi

Ştiu că n-o să mă credeţi, dar uite ce mi s-a-ntâmplat azi-noapte – chiar în miez de noapte, când, până să mă hotărăsc să-nchid laptopul, am aţipit.

M-am trezit brusc, speriată, la auzul unei voci miorlăite. Venea chiar din faţa nasului meu, gâdilat de mustăţile motanului care mi se adresa, instalat poponete pe tastatură:

– Auzi, Matildo, tu bagi mâna-n foc că nu eşti pisică?

M-am uitat chiorâş, buimacă, şi el i-a dat înainte:

– Io cred că eşti pisică! Pentru că te joci – nu ca o pisică, dar la fel de mult ca o pisică! Am tras cu ochiul prin hârţoagele tale vechi, în tinereţe ai băgat joaca până-n şi-n poezii de dragoste! Uite, citez din memorie: „Neînvăţaţi, un joc ciudat / Jucăm noi doi de zile multe; / E jocu-n care ne-am legat / Un joc de suflete rotunde.”

M-am frecat la ochi. El s-a lins pe bot. Şi n-a tăcut.

– Miaaao, ce mi-ar mai plăcea să dau suflete de-a dura!!! Dar să nu divagăm, să ne-ntoarcem la situaţia prezentă! Vreau să zic că acum te joci pe ecranul ăsta, am văzut eu. Joculeţul ăla cu cifre şi bombiţe, şi alea cu cărţi – şi ce bucuroasă eşti când câştigi! Şi  mai ajungi şi pe net, am văzut că-i dai bătaie cu Zuma Deluxe… Şi-ţi sticlesc ochii când auzi de jocuri online gratis! Numai că, deh, jafu’ ăsta – şi aici a tropăit niţeluş pe tastatură – o fi el bun pentru treburile tale, dar pentru jocuri… Miao, nu prea le duce pe toate! Şi ştiu că vrei jocuri noi! Poţi să-mi spui, cu mâna pe inimă, că nu vrei?

– Da’ tu ce vrei, de fapt? l-am întrebat, cu mâna pe frunte.

– Laptop nou, laptop nou! Că, miaaaaoooo, uite, ăsta are şi tastele murdare! Laptop nou şi jocuri noi! Da’, până una alta, unde-s biluţele mele de poleială?

Şi bineînţeles că nu i-am dat biluţe! L-am dat jos de pe tastatură şi m-am dus la culcare.

Numai că… Domnilor psihologi, ce părere aveţi de povestea asta? Mai ales că azi-dimineaţă am trezit eu motanul, ca să stăm de vorbă, şi el s-a mulţumit să miorlăie somnoros… 😦

6 gânduri despre „Laptop nou şi jocuri noi

  1. Ioi, eu am rămas fără ventilator la el şi face precum o râşniţă şi …mă ţine destul de bine pentru cât l-am chinuit din 2008 încoace, fără a fi vreo marcă…de soi. Aş avea nevoie de unul nou …mai mult ca sigur, dar …aştept.Ce? Vremuri mai împlinite în…buzunare. Fără să supăr pe nimeni, dar advertorialele tale…sunt ceva de soi. Soi bun. Mi-amintesc de sb-ul din toamnă: m-ai lăsat cu gura căscată…

    Apreciat de 1 persoană

    • Mulţumesc pentru apreciere, Adriana 🙂 Numai că, din câte văd eu, advertorialele astea nu se plătesc în funcţie de calitate, ci în funcţie de PR-ul blogului, care aici e numai 2 😛 Din toate blogurile mele, Veronicisme e singurul cu PR 4, dar pe ăla nu am de gând să bag advertoriale. Oricum, partea bună e că am altă sursă de venituri, advertoriale sunt pentru distracţie 🙂

      Cât despre laptop, nici al meu nu e marcă de soi, e un ACER fără pretenţii, dar s-a nimerit bun. Ştiu pe cineva care-şi ia laptopturi de marcă renumită şi, de când îl am eu pe ăsta, a aruncat vreo două 😀
      Şi tot unul din ăsta mai ieftin o să-mi iau dacă-l schimb. Pentru blogărit şi pentru tradus nu-mi trebuie cine ştie de minune de ultimă oră (care, peste un an-doi, tot depăşită o să fie 😛 )

      Apreciază

  2. Diagnostic :om normal care isi doreste un laptop nou fiimd si un mare iubitor de anmale, in special de pisici :))

    Stai linistta, am si eu nevoie de o tastatura noua si vorbesc si ma sfatuiesc cu animalele mele.Nu e nimic iesit din comun :)) In definitiv , sunt membri ai familei …

    Apreciat de 1 persoană

Ce părere ai?

