parafrazare + refolosire + îndemn =

Am plecat la capătul cuvintelor, şi am ajuns, şi m-am întors… Acum le caut începutul…

Şi noaptea e neagră.
Şi drumul e lung…
Şi umblu, şi umblu,
Şi nu mai ajung.

E-ngustă cărarea,
Urcuşul e greu,
Ş-apoi către vale
Alunec mereu.

De-ajung la răscruce,
Mi-arunc ochii roată.
Cărări sunt mai multe,
Dar care-i cea dreaptă?

Şi deasă e bezna,
Şi stele nu sunt,
Iar norii cei negri,
Şi luna ascund.

Arar, văd în zare
Un far solitar.
Apare… dispare…
Apare… E-un dar!

Un dar de carte… Un semn SPRE carte 🙂

Numai că trebuie votat – clic pe imaginea de mai sus, nu vă sfiiţi! Trebuie să-l mai voteze şi alţii, eu nu-l vota decât o sigură dată…


Mica felină călătoare a plecat de la deviantART şi a mers spre capătul cuvintelor cu psi 🙂

6 gânduri despre „parafrazare + refolosire + îndemn =

Ce părere ai?

