Potpuriu… de comentarii lăsate de pe blogurile altora (1)

1

Strigăt mut, aşternut pe hârtie, 
Ce durere te scrie?


2

A fost cândva, demult, un împărat…
Aşa încep poveştile mereu –
Şi cele vechi, pe care le-am uitat,
Şi cele noi, pe care le ţes eu.


3

Să toarcem ceaţă de mătase
în vise ce se strâng prin case,
la adăpost de ploi şi vânt,
croind cuvânt după cuvânt…


4

Acolo, undeva, departe,
sunt lacrimi neplânse, moarte
într-o cupă de dor străveziu,
într-un hău de suflet pustiu…


5

Paşi de pisic peste cercuri de ape…
Vorbe în care şi vraja încape…
Nopţi din cenuşă de doruri uitate…
Crede şi ia… toate ţi-s date…


6

Drumurile spun că au gând, gândurile spun că au drum, versul le cântă pe rând, ţesând vise din fum…

 

2 gânduri despre „Potpuriu… de comentarii lăsate de pe blogurile altora (1)

    • Aşa s-ar părea – cel puţin în privinţa comentariilor pe care m-am ostenit să le colecţionez! 🙂

      În schimb, comentariul tău de mai sus se dusese la spamuri – habar n-am de ce. Abia adineauri l-am descoperit.

      Apreciază

Ce părere ai?

