Neglijare

… adică eu :P, în viziunea lui 

2 gânduri despre „Neglijare

  1. Absolut, dar nu sunt de acord cu concluzia dansului ca „mult din resursele latente ale autoarei s-a pierdut prin neexercitare, iar argumentul vieții care ne macină timpul și energia poate că scuză, dar nu compensează un gol al creației, în cazul cuiva care s-a văzut hărăzit din plin cu instrumentele ei.” Din punctul meu de vedere, calatorind din blog in blog, urmarind discutii, comentarii si articole, resursele tale par inepuizabile, foarte bine intretinute, exersate, dar mai degraba raspandite prin diverse colturi de internet sau canapele. Cum ziceam si pe facebook, n-am reprosat lipsa de creatie, se vede in tot ceea ce faci si ma macina mai degraba o furie surda in fata lipsei unui redactor profesionist, constiincios, care sa puna latul in jurul catorva dintre creatiile acestea raspandite in diverse colturi reale sau virtuale. Da, ti se poate reprosa ca nu esti redactor bun, dar talentul tau este cu totul altul, as zice deloc afectat de ani, decat mai degraba in bine.
    Cu alte cuvinte, nu te tine ar trebui sa te presez pentru un nou volum ci editura ta, dar ghinionul tau este ca te-am „cunoscut” si pot sa-mi adresez doleantele la usa gresita 🙂

    Apreciat de 2 persoane

    • Poate că, într-un fel, are dreptate, poate scriind mai des aş fi căpătat mai multă… îndemânare. Au fost câţiva ani, cam între 1999 şi 2004, când n-am scris absolut nimic şi nici n-am citit prea mult. Mi-am petrecut timpul liber călare pe computer, învăţând de una singură să lucrez în diverse programe de care aveam nevoie la serviciu. Şi am lucrat acasă pentru serviciu – inclusiv făcând huse pentru calculatoarele din birou contra zile libere, când a avut bărbatu-meu o criză foarte urâtă de lumbago.
      Însă traducerile cred că mi-au fost şi-mi sunt de folos. Pentru că, după părerea mea, nu poţi învăţa să scrii (literatură) decât citind ce-au scris alţii, iar traducerea e cea mai atentă lectură posibilă! 🙂
      Cât despre bloguri, şi ele sunt un exerciţiu de creaţie util – după părerea mea. Numai că – recunosc! – papă mult prea mult timp… 😦

      Apreciat de 1 persoană

Ce părere ai?

