Plus 20

Editura ALL (sponsor la Spring Superblog 2014) a trecut la rejurizare – ca urmare a numărului foarte mare de contestaţii. Număr la a cărui umflare eu n-am contribuit, că n-aveam de ce: neparticipând la toate probele, poziţia mea în clasament nu e importantă, iar speranţa într-o mărire care să mă urce de la 60 de puncte până pe podiumul probei era total nerealistă.

Articolul meu a primit totuşi 20 de puncte în plus, ajungând la 80, după ce juriul a recitit şi a notat conform următoarelor criterii:

„(de)punctarile aplicate:
– greseli ortografice / gramaticale – de la 5 la 10 puncte, mai putin daca este o singura abatere, mai mult daca sunt repetate
– punctuatie incorecta – 5 puncte
– frazare deficitara – 5 puncte
– analiza stilistica a textului – 5 puncte
– citarea surselor – foto / text – 5 puncte
– adaptarea la mediul online – pana la 10 puncte pentru font lizibil, text scurt, frazare dinamica, fara gerunzii si infinitive, asezare in pagina, spargerea calupurilor de text in paragrafe si utilizarea de imagini etc.)
– potential viral / feedback (comentarii, likes etc.) – 5 puncte
– absenta cuvintelor-cheie – 5 puncte
– absenta link-urilor – 5 puncte
– tratarea unui alt subiect – 10 puncte
– lipsa argumentatiei logice – 10 puncte
– lipsa documentarii (inclusiv istoric, interdictii legale, campanii deja facute) – 5 puncte
– povestea personala / implicare – 5 puncte
– injurii, incitare la violenta, atitudine discriminatorie – 10 puncte”

Concluzia: Dacă o să fiu destul de nebună încât să mai particip vreodată la SuperBlog de la cap la coadă, o să fac contestaţii! 😈
Şi sper c-o să am destulă minte ca să nu mai particip deloc! 😛

