Top 3

(continuarea articolului precedent)

98 de puncte –  Eu, zeu – farsă falsă într-un act ratat

99 de puncte  – De-a partenerul

100 de puncte – Dirijor de păsări rare

Între primele două clasate era cât pe ce să dau cu banul, dar am recurs în schimb la numărarea cuvintelor:

  • conform acestei uneltedirijorul are, cu tot cu anunţarea participării la SB, 617 cuvinte, iar partenerul, în aceleaşi condiţii, 641;
  • conform acesteia, dirijorul are 594, iar partenerul 609
  • conform word office-lui, dirijorul are 611, iar partenerul 674
13 gânduri despre „Top 3

    • Da, Daniela, ştiu cum a fost.
      Şi poate că am greşit, sunt, sincer, cu inima îndoită, dar la criteriul ăsta de departajare m-am gândit să apelez în final.
      În plus, mă consolez cu gândul că votul ăsta al meu oricum n-are importanţă, fiindcă bag de seamă că restul lumii nu se înghesuie să vă voteze pe niciuna dintre voi, fapt care mă face să cred că între gusturile lor şi ale sponsorilor pe care i-am încriminat cu toţii nu e mare deosebire.
      Deşi, în fine, poate vorbesc cu păcat, votarea nu s-a terminat încă.

      Apreciat de 2 persoane

      • Pentru mine nu numarul cuvintelor conteza ci ceea ce spui prin ele. Am mai spus undeva ca am folosit termenul negociere intr-un mod nepotrivit. Eu am intrebat doar si mi s-au dat doua raspunsuri in sensul „alalat”. Au fost multi care au intrebat pe grup si li s-a raspuns altceva decat pe site. (si nu vreau sa citez sponsorul care una a cerut pe site si alta a cerut in nu stiu ce emisiune radio). N-are sens sa mai continui, am obosit deja. Ma irosesc degeaba. Tu si morile tale…

        Apreciat de 1 persoană

  1. Mulţumesc şi eu pentru locul acordat 🙂
    Şi mă duc să-mi dau votul pentru „De-a partenerul”, abstracţie făcând de depăşirea, după părerea mea totuşi nesemnificativă, a numărului de cuvinte (care mai şi diferă în funcţie de programul care le calculează!).

    Apreciat de 2 persoane

Ce părere ai?

