Duzina de cuvinte – cu sau fără virgulă

Mi-am notat

în calendar

să-mi cumpăr

un calandru….

Dar…

Ce-aş putea face cu el?

Oare satinează lumea?

Sfărâmă orice

calapod nedrept,

sparge

sufletul calcifiat?

Pune-n caleaşca morţii

oarece… căldură?

Aşa… un soi de…

încălzire centrală,

– globală? –

soare calm,

calibrat între roţi?

Nu spun prostii!

Sau…

Nu, spun prostii!

Credeţi-mă, fac asta

– cu sau fără virgulă

ori de câte ori văd

câte un calamar calin

înotând

în călimara goală…

Cerneala mi s-a uscat,

o joc pe degete,

o scutur pe taste,

neagră,

dar o pot face şi aşa,

mai albăstruie,

precum calota polară,

mai tigvă,

precum calota craniană,

mai

Hai, nu mai

pierdeţi vremea

pe-aici!

Duceţi-vă la psi,

plimbaţi-vă

pe linkurile din tabel…

Drum bun! 🙂

2 gânduri despre „Duzina de cuvinte – cu sau fără virgulă

Ce părere ai?

