Ştii ce-i fain să iei cu tine în tren?

catastifCe carte groasă, tipule, ce groasă!
E musai s-o sprijini pe masă
Şi nu o poţi citi decât acasă… 😦
Dacă pleci pe teren,
Cum s-o iei cu tine în tren,
Când ai bagaje o droaie?
Asta, zău, ar fi prea de oaie!

Mai bine ascultă-aici un refren:
Ştii ce-i fain să iei cu tine în tren
Când pleci, cu bagaj, pe teren?
Un ebook, tipule, un ebook!
E uşor, şi-o să ai şi-un alt look!
Ştiu un magazin online bun!
Nu aştepta, cumpără acum!

kindle

eBook Reader Kindle Wi-Fi

Ascultă ce-ţi spun, e folositor!
E ideal pentru orice cititor!
Ai o bibliotecă la purtător!
E asul din mânecă, as de caro!
Ştii magazinul MarketOnline.ro?
Vezi „detalii eBook-uri”, lămureşte-te,
Apoi ia-ţi un Kindle, fericeşte-te!

Şi-o să cântăm în cor un refren:
Ştii ce-i fain să iei cu tine în tren
Când pleci, cu bagaj, pe teren?
Un ebook, tipule, un ebook!
E uşor, şi-o să ai şi-un alt look!
Ştiu un magazin online bun!
logo_marketonline_mic
Nu aştepta, cumpără acum!

CartulieFistichieIar partea poate şi mai frumoasă
E c-o să ai mult mai mult loc în casă.
Gata cu-nghesuiala dizgraţioasă!
N-or să-ţi mai doarmă cărţile vraf
Colecţionând straturi de praf!
În plus, şi pe WEB ajungi cu-un eBook,
Poţi zăbovi pe Twitter şi pe Facebook!

Aşa că hai să cântăm un refren:
Ştii ce-i fain să iei cu tine în tren
Când pleci, cu bagaj, pe teren?
Un ebook, tipule, un ebook!
E uşor, şi-o să ai şi-un alt look!
Ştiu un magazin online bun!
Nu aştepta, cumpără acum!


  • versuri scrise pentru Spring SuperBlog 2014; dacă n-aş fi fost afonă, aş fi scris şi muzica, dar aşa… Poate se oferă cineva? 🙂
  • fotomodel: motanul Grişka
  • ___________________
  • nota primită: 90 de puncte
30 de gânduri despre „Ştii ce-i fain să iei cu tine în tren?

  1. Nici eu nu sunt un talent într-ale muzicii, dar mă tot gândesc cine (dintre cunoştinţele mele apropiate) ar putea pune versurile astea pe muzică (făcând treabă bună!) Fiindcă sunt de părere că ar putea ieşi un cântecel foarte simpatic 🙂

    Apreciat de 3 persoane

    • Da, ştiu cum e… Şi unele cică sunt în format „de buzunar”, dar editurile nu se ostenesc măcar să le-mpartă în 2-3 volume. Mă-ntreb în buzunarul cui intră o asemenea… cărămidă 😀

      Apreciază

    • Da, exact de asta-mi doresc şi eu unul. Plus că, atunci când vrei să citeşti seara (şi nu numai) în pat, o carte groasă e incomodă. Iar dacă ecranul eBook-ului are lumină proprie nu-ţi trebuie nici veioză. Nu mi-aş deranja bărbatul, care se culcă mai devreme ca mine şi nu doarme bine cu lumina aprinsă.

      Apreciază

  2. Nu știam eu la ce-i bun e – book-ul ăsta. Stii, la noi la țară nu am avut e-uri de astea, cărți avea doar domnul învățător și popa din sat, nouă ne trebuia doar tăblița și plaivazul. Acum sunt doamna de oraș, am cărți și calculator chiar. Grișka mi-a dat ideea. Dau cărțile cu tot cu semn de carte, și trec iar la tăblița, pardon tableta de asta cu E-uri, eBook. Pe rafturile goale oi pune eu ceva bebelouri.
    Mult succes!

    Apreciat de 1 persoană

    • Evident că i-ar sta bine şi-acolo, şi-n alte mijloace de transport în comun. Dar lipsa de timp nu mi-a permis să-mi extind cântecelul. Am făcut şi eu ce-am putut la repezeală, ca să nu zic că n-am încercat să câştig un eBook 🙂
      (La Superblogu’ ăsta am decis să particip numai la probele cu premii tentante pentru mine – dintre care am sărit-o pe aia de la Delaco, fiindcă habar n-am să fac videoclipuri şi tot lipsa de timp nu mi-a permis să-nvăţ acum.)

      Apreciază

  3. Poezia e super și convingătoare. E sigur că, pentru călătorii, un eBook e mai practic decât o carte. Mai ales dacă mergi noaptea, pe distanțe mari, și nu poți dormi, iar în vagon sau în autocar se stinge lumina. Nu trebuie să stabilim o ierarhie între e-book și carte. Fiecare e mai bun în anumite împrejurări.
    Succes, vedea-te-aș cu Kindle de la MarketOnline!

    Apreciat de 1 persoană

Ce părere ai?

