O joacă… pe lângă joacă

verojurnal

Înainte de a-mi băga (oare?) în sfârşit şi în ceasul al doisprezecelea minţile în cap, în sensul mai multă muncă şi mai puţină (sau mai deloc) joacă, îmi permit să-mi mai fac o dambla: un joc „neortodox” cu o duzină de cuvinte, în stilul pe care l-am găsit aici şi care mi-a plăcut foarte mult.

Şi, fiind, ca să zic aşa,  o joacă pe lângă joacă, o pun pe blog acum, nu aştept ora 22:00 a zilei de 31 ianuarie, când o să apară pe blogul lui psi un tabel în care se vor înscrie toţi cei ce vor încadra într-un text următoarele 12 cuvinte (adăugându-le sau nu diacritice pentru a le schimba sensul):  gros, stana, sura, ras, bot, simt, scoala, sort, senila, san, tipar, sui.

Eu una mă bucur, ca un copil care-a primit o jucărie…

Vezi articol original 319 cuvinte mai mult

Ce părere ai?

