Duzina de cuvinte: Merele… indisciplinate

verojurnal

Da, aţi ghicit, de marţi încoace mi-am dorit într-una să scriu, m-am înverzit de ciudă că n-am timp s-o fac aşa cum aş vrea, dar am pus totuşi la încolţit douăsprezece cuvinte[1], şi-n loc de asta mi-au ruginit zadarnic în apa stătută a gândurilor… pentru că, o, Doamne[2], ce-aş putea să vă spun? Că am uitat de când nu s-a mai albăstrit cerul? Că zăpada a albit asfaltul, că a zidit punţi netede peste găurile lui, nelipsite de pe străzile şi trotuarele noastre? Că aştept gerul, că vreau să mi se topească în mână cu ţurţure translucid[3], să mi se scurgă apa lui îngheţată printre degete, către pământul din care vor rodi merele pârguite ale unei noi toamne?

Şi, apropo de mere, acum, după ce am găsit câte un loc pentru aproape toate cele 12 cuvinte ce-şi sună câte un itîn coadă, mai…

Vezi articol original 366 de cuvinte mai mult

Ce părere ai?

