Duzina de cuvinte: Înainte şi după… inspiraţie

Cioburi de chihlimbar

ÎNAINTE:

Deschid fereastra. Îmi place să stea deschisă, cât încă îmi mai pătrunde-n casă, în căuş de vânt blând, miros de frunză. Dar, odată cu el, nu intră nici măcar un mugur de idee, nici măcar o frântură de vers, aşa cum am sperat ieri, în fine, azi-noapte, c-o să se-ntâmple-n dimineaţa asta, dacă mă uit cu dor şi jind spre soare.

E linişte, afurisita de inspiraţie nu vrea să vină. Şi de data asta nu plagiez, nu pot să plagiez. Împrejurările mă obligă să renunţ – temporar, nu vă bucuraţi! 😛 – la acest nărav statornic, fiindcă în seara asta o să mă culc devreme, iar mâine o să plec de-acasă cu noaptea-n cap şi o să urc pe-ntreaga scară a timpului zilei fiind departe de aşa-zisa lume virtuala a blogărit-ului.

Dar nici să nu scriu nimic nu pot, îmi pare rău…

Vezi articol original 237 de cuvinte mai mult

Ce părere ai?

