„Niciun moment de plictiseală”

… sau cel puţin aşa sper :mrgreen:

De aceea, în zilele când nu postez articole pentru SuperBlog, o să vă ofer câte una bucată reblogare – suficient de veche ca să se fi pierdut în uitare :P, sau/şi suficient de nebăgată în seamă la vremea respectivă.

Prima apare peste câteva minute.

2 gânduri despre „„Niciun moment de plictiseală”

  1. Te-am descoperit de puțină vreme, dar ce am citit mi-a plăcut.
    Iată că dau de acest înscris și-ți pot spune că, cele câteva republicări făcute de tine în aceste ultime zile, și-au meritat atenția! Felicitări!
    Mă întreb de ce nu te-am descoperit de mai multă vreme?
    Să ai o zi frumoasă!

    Apreciază

Ce părere ai?

