Superblogăreală

Am citit câteva dintre articolele scrise pentru prima probă. Până una alta, din tot ce-am parcurs până acum, mai mult sau mai puţin în dagonală 😛 (că nu-i nevoie să citeşti prea mult ca să vezi câte parale face fiecare), preferatul meu e, aşa cum mă aşteptam, cel postat de Alma Nahe (pe care l-am citit de la cap la coadă, jur!).  Şi, între noi fie vorba, o invidiez fiindcă scrie aşa cum nu pot eu să scriu! Uneori sunt tentată să-ncerc s-o imit, dar rămân totuşi la stilul meu. Şi am articolul despre maşinuţă gata de ieri – programat pentru sâmbătă, la ora 0:03 fix, fiindcă eu, Matilda cea vitează, dau gata 3 (trei) dintr-o lovitură: superblogu’, duzina şi psi-luneala (săru’mâna, psi, tema de luni mi-a dat o idee :)).

Dar, apropo de vitejie, mi-am mai pierdut din ea când am văzut c-a apărut deja tema a doua a superblogului :(.

Well, cum zicea profa mea de engleză din liceu, care-şi începea aproape toate frazele cu cuvântul ăsta, dacă băieţii vor câte un articol la două zile… probabil că pe unele o să le fac rasol – marmeladă melanj, cum zicea profu’ de mate (tot din liceu).  Dar mi-am propus să nu sar totuşi nicio temă, adoptând principiul „ceva e mai mult decât nimic” :mrgreen:

În concluzie, deviza mea este: Matilda n-o uşcheşte, Matilda încropeşte! – o parafrază a poantei unui banc care mi-a plăcut cândva (dacă nu-l ştiţi, nu vi-l spun, că între timp l-am cam uitat): „Alioşa nu răceşte, Alioşa se căleşte!”

16 gânduri despre „Superblogăreală

  1. Ehe, Matilda, poi eu degeaba latru aici a pustiu… Cand am decretat ca Alma este maestra cuvintelor, apoi sa stie toata lumea ca am dreptate! Nimeni nu stie sa se joace asa cu ele, nimeni nu stie sa le aseze asa pe foaie! Doar uitandu-ne la ultima duzina de cuvinte este de ajuns… Cine ar fi putut concura la acel maraton cu ea? Ne-a raspuns tuturor cu aceleasi cuvinte, sucite in fel si chip…

    Apreciază

    • N e dificil, la mate eram, în liceu, cea mai bună din clasă (eram o clasă de fete :))
      La SuperBlog particip, mâine vor apărea primele 2 articole pe care le-am scris în acest scop. Aşa că bafta – să fie! (Când eram eu în facultate, se zicea că nu e bine să spui „mulţumesc” când ţi se urează baftă. Nu ştiu dacă superstiţia a rămas „în vigoare”, dar în capul meu încă ma există :))

      Apreciază

  2. Pingback: Experiment eşuat | ropot de secunde...

Ce părere ai?

